Volajte Po - Pi od 7 - 15:30 hod.     41628088e32dc375cf76a63098a6caed.svg(+421) 0948 255 102       638219057bc731c6a924eb77d67c8322.svgeshop@bonyplus.sk

Reklamácie

Ako postupovať pri reklamácii


Reklamovaný tovar zašlite spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete na uvedenom odkaze:

Reklamačný Formulár v PDF   (môžete vyplniť aj v elektronickej podobe)

  • Vyplňte prosím všetky kolónky.
  • Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo napr. sady tovaru (tj. z niekoľkých kusov v balení), zašlite len poškodenú časť, nie celú sadu. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.
  • Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar alebo jeho časť, vždy vhodne zabaľte. Náklady na odoslanie reklamácie k nám hradí zákazník.
  • Balíček zašlite ako obyčajnú, poprípade doporučenú zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky prosím neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.

Reklamačné podmienky v PDF   

 

Adresa pre zaslanie reklamácie:

BONY plus s.r.o.
Hviezdoslavova 48
010 01 Žilina

 

Kontakty:


reklamačné oddelenie: +421 948 25 51 02
e-mail:  reklamacie@darceky123.sk

 

Vybavenie reklamácie

 

  • Reklamácie vybavujeme v čo najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.
  • V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zasielame na naše náklady.


Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom

 

  • Vždy je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. A vždy požadujte spísanie protokolu o poškodení balíku.
  • V prípade poškodenia tovaru dopravou bez evidentného znaku poškodenia balíka, tzv. skryté vady, je nutné oznámiť reklamáciu najneskôr do 1 pracovného dňa od dodania zásielky. Oneskorené reklamácie nemôžu byť uznané.
  • Reklamácie môžete uplatniť na tel. +421 948 25 51 02, nebo mailom reklamacie@darceky123.sk
  • V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je nutné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť.

Pošta: oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.

DHL: oznámte mailom v ten deň Formulár reklamácie TU

Zásielkovna: na výdajnom mieste si môžete zásielku skontrolovať ihneď pri prevzatí, ak je poškodená, žiadajte spísanie protokolu o poškodení balíku.

  • V prípade otázok neváhajte kontaktovať naše Zákaznícke centrum na telefónnom čísle +421 948 25 51 02.

 


Telefonická objednávka

(+421) 0948 255 102 

Po - Pia:   7:00 - 11:30  /  12:00 - 15:30 hod.



Okamžitá a bezpečná platba kartou cez ComGate platobnú bránu.

Rychlost doručení
Kvalita komunikace
Přehlednost obchodu
100 %
našich zákazníkov bolo spokojných s nákupom na www.olejevspreji.sk
6 hodnotenie