Ako postupovať pri reklamácii
Reklamovaný tovar zašlite spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete na uvedenom odkaze:
Reklamačný Formulár v PDF (môžete vyplniť aj v elektronickej podobe)
- Vyplňte prosím všetky kolónky.
- Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo napr. sady tovaru (tj. z niekoľkých kusov v balení), zašlite len poškodenú časť, nie celú sadu. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.
- Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar alebo jeho časť, vždy vhodne zabaľte. Náklady na odoslanie reklamácie k nám hradí zákazník.
- Balíček zašlite ako obyčajnú, poprípade doporučenú zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky prosím neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.
Adresa pre zaslanie reklamácie:
BONY plus s.r.o.
Hviezdoslavova 48
010 01 Žilina
Kontakty:
reklamačné oddelenie: +421 948 25 51 02
e-mail: reklamacie@darceky123.sk
Vybavenie reklamácie
- Reklamácie vybavujeme v čo najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.
- V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zasielame na naše náklady.
Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom
- Vždy je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. A vždy požadujte spísanie protokolu o poškodení balíku.
- V prípade poškodenia tovaru dopravou bez evidentného znaku poškodenia balíka, tzv. skryté vady, je nutné oznámiť reklamáciu najneskôr do 1 pracovného dňa od dodania zásielky. Oneskorené reklamácie nemôžu byť uznané.
- Reklamácie môžete uplatniť na tel. +421 948 25 51 02, nebo mailom reklamacie@darceky123.sk
- V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je nutné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť.
Pošta: oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
DHL: oznámte mailom v ten deň Formulár reklamácie TU
Zásielkovna: na výdajnom mieste si môžete zásielku skontrolovať ihneď pri prevzatí, ak je poškodená, žiadajte spísanie protokolu o poškodení balíku.
- V prípade otázok neváhajte kontaktovať naše Zákaznícke centrum na telefónnom čísle +421 948 25 51 02.